به نظر میرسد پاتو فروخته شده!!

میلان در اقدامی مشابه زمانی که سیلوا و زلاتان نیز فروخته شده اند تمامی تصاویر تبلیغاتی پاتو از وبسایت رسمی این باشگاه حذف شدند

تمامی تصاویر تبلیغاتی پاتو به صورت مشکوک از وب سایت رسمی میلان برداشته شد و با تصاویری از الشعراووی و بوآتنگ جایگزین شدند تا نشان دهد آینده ی پاتو در میلان بیش از پیش نامشخص است.

تصویر مهاجم 23 ساله برزیلی میلان پیش از این بر روی بنر تبلیغاتی فروشگاه الکترونیکی وبسایت رسمی باشگاه میلان بوده اما در حال حاضر با تصاویر بازیکنان دیگری چون کوین پرینس بوآتنگ,ماسیمو آمبروزینی و استفان الشعراووی جایگزین شده است.

چنین حرکت مشابه ای پیش از فروش جنحالی زلاتان و سیلوا به پاری سن ژرمن در تابستان گذشته انجام شد و حالا به نظر میرسد پاتو نیز راهی کشورش برزیل خواهد شد.


بر اساس آخرین گزارشات رسیده از ایتالیا آدریانو گالیانی نائب رئیس باشگاه ,میلان را به مقصد برزیل ترک کرده تا احتمال انتقال 15 ملیون یورویی کورینتیانس برای جذب پاتو را مورد بررسی قرار دهد

پاتو چندین فصل است که پس از خروج کارلو آنجلوتی دیگر نتوانسته هرگز آنطور که از او انتظار میرفت بدرخشد و همواره مصدومیت های سریالی یکی از مهمترین موارد طی دوران حرفه ای گری چند سال اخیرش در میلان بوده.





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 دی 1391 ا 13:23 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.